Category: اخبار

کلایر در نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی اصفهان در خرداد 1402

 

نمایشگاه نساجی اصفهان خرداد 1402
نمایشگاه نساجی اصفهان خرداد 1402

 

نمایشگاه‌های تجاری و صنعتی از جمله رویدادهایی هستند که برای شرکت‌ها فرصتی عالی برای نمایش محصولات و خدمات خود و برقراری ارتباط با مشتریان، همکاران صنعتی و عموم علاقمندان فراهم می‌کنند. در این مقاله، گزارش حضور و فعالیت‌های شرکت آسمان ماشین آسیا (کلایر) در نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی اصفهان در خرداد 1402 را بررسی خواهیم کرد.

بالابرها در صنعت نساجی کاربردهای متعددی دارند و در فرآیندهای مختلف تولید، جابجایی و نقل و انتقال مواد و همچنین فرآیندهای عمومی نظافت، تعمیرات و تأسیسات استفاده می‌شوند.

رویداد نمایشگاه بین‌المللی نساجی اصفهان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت نساجی در کشور و منطقه می‌باشد. این نمایشگاه، فرصتی عالی برای شرکت‌های نساجی و صنایع وابسته برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات خود و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران صنعتی است.

شرکت آسمان ماشین آسیا با افتخار در نمایشگاه نساجی اصفهان 1402 شرکت نموده است. غرفه ما با طراحی زیبا و حرفه‌ای، محصولات نوآورانه و کیفیت بالا را به نمایش گذاشت. تیم فروش و بازاریابی ما با حضور فعال در نمایشگاه، با مشتریان صحبت نموده و جزئیاتی درباره محصولات و خدمات ما را با آنان به اشتراک گذاشتند.

در ادامه گزارشی تصویری از بازدیدکنندگان غرفه‌ی کلایر در نمایشگاه نساجی اصفهان ارائه می‌دهیم :

 

sitex 2023
SITEX 2023
غرفه ی A156 کلایر
غرفه کلایر در سالن امیر کبیر
مراجعین غرفه کلایر
مراجعین غرفه کلایر و کسب اطلاعات
حضور مدیر نمایشگاه زنجان
حضور مدیر نمایشگاه زنجان در غرفه کلایر
حضور رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و هیئت رئیسه محترم
حضور رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و هیئت رئیسه محترم
حضور مدیران نمایشگاه
حضور مدیران نمایشگاه در کنار کلایر
میهمانان غرفه کلایر
میهمانان غرفه کلایر

حضور میهمانان در غرفه کلایر

حضور از مجموعه صنعتی بهکوش
حضور از مجموعه صنعتی بهکوش

جلسات مدیران در نمایشگاه نساجی

اعضاء و تیم کلایر
اعضاء و تیم کلایر

میهمانان خارجی غرفه کلایر

حضور مراجعین به غرفه

حضور ما در نمایشگاه نساجی اصفهان فرصتی مناسب برای ایجاد روابط تجاری بلندمدت و همکاری با شرکت‌های دیگر بوده است. بر اساس بازخوردهای مثبت دریافتی، برنامه‌های آتی شامل برگزاری جلسات تجاری، مذاکرات قراردادهای جدید و توسعه روابط با مشتریان و همکاران صنعتی است.

ما امیدواریم که این نمایشگاه، زمینه‌ای را فراهم کند تا صنعت نساجی رشد و توسعه بیشتری را تجربه کند و باعث ایجاد همکاری‌های جدید و افزایش ارتباطات میان صنعتگران، تجار و مصرف‌کنندگان شود.

با تشکر از تمامی میهمانان  غرفه شرکت آسمان ماشین آسیا (کلایر) که با حضور خود باعث دلگرمی ما شدند و با نظرات و پیشنهادات سازنده خود، مسیر ما را نمایان‌تر از پیش ساختند.

 

با تشکر از تمامی اعضای تیم کلایر که با همت و تلاش بی‌وقفه خود، باعث کسب موفقیت در این نمایشگاه شدند.




Contact us

Factory :

13th St. , Oshtorjan Ind. Zone , Esfahan , Iran

Tel:          +98 (31) 910141

Fax:         +98 (31) 32245574

E-mail:     info@claier.ir

fb  instagram  plus  linkedin  aparat icon color black yellow

Aseman Machine Asia Co

Aseman Machine Asia Co. is the first and largest manufacturer of scissor lifts in Middle east with more than 30 years of experience. This company also design and produces wagon screw jacks, dock levelers and etc. CLAIER is the brand of this company's products. In recent years, Aseman Machine Asia has become an official distributor of great European companies like ISOLI of Italy and Niftylift from England too in order to satisfy wide range of customers with various applications.

Scroll to Top